Impact van de Corona-crisis op de leveringen:

UPDATE 31/05/21

Door de vele tekorten hebben we besloten om de webshop vanaf vandaag te sluiten.
Veel bestellingen waren door de vele tekorten niet meer volledig en de levertijden werden alsmaar langer.
Lopende bestellingen worden nog in de loop van deze week uitgeleverd.

Vanaf midden augustus zal het terug mogelijk zijn om te bestellen en de eerste leveringen zijn voorzien voor begin september (naargelang de weersomstandigheden).

We verwachten dat ook in het najaar sommige planten en bomen snel uitverkocht zullen zijn.
Als u grotere aantallen van bepaalde planten of (lei)bomen nodig heeft kan u ons steeds contacteren om na te gaan of het mogelijk is om planten te reserveren voor het najaar.

=================================================================

UPDATE 07/05/21

Veel vroeger dan normaal zitten we dit jaar in een situatie waar al veel planten uitverkocht zijn.
Onze eigen kwekerij is bijna volledig uitverkocht waardoor we de meeste planten ook zelf moeten bestellen.
Hierdoor wordt de levertermijn langer en is het moeilijker om bestellingen compleet te krijgen.

-          Levertermijn is 5 à 7 werkdagen maar dit kan uitzonderlijk ook langer zijn.

-          Het kan zijn dat uw bestelling niet volledig is. Het saldo wordt u dan terugbetaald.

-          Er is een minimum orderbedrag van 200,00 €

Door de vele tekorten zijn sommige planten reeds van ‘Nieuwe kweek’ . Dit wil zeggen dat dit jonge planten zijn die minder ontwikkeld zijn.
Vooral bij vaste planten kan dit een verschil geven maar vaste planten groeien wel veel sneller dan andere planten. 

Zoals u ziet proberen we zo open en transparant mogelijk met deze uitzonderlijke situatie om te gaan.
Wenst u dit voorjaar nog te planten dan zien we uw bestelling graag tegemoet.

Indien u nog even kan wachten dan is vanaf eind augustus / begin september het volledige assortiment in pot terug leverbaar.
We verwachten echter dat ook in het nieuwe seizoen sommige planten snel uitverkocht zullen zijn.
Als u grotere aantallen van bepaalde planten of leibomen nodig heeft kan u ons steeds contacteren om na te gaan of het mogelijk is om planten te reserveren voor het najaar.

=================================================================

UPDATE 17/04/21

We kunnen onze levertijden terug wat inkorten naar 5 à 9 werkdagen.
Het blijft zeer druk maar we hebben de lopende bestellingen nu grotendeels verwerkt en kunnen ons nu volop op de nieuwe bestellingen focussen.
Vooral bestellingen met meer dan 5 artikels of met planten in grote maten zullen een langere levertijd hebben.
Bestellingen met minder dan 5 artikels zullen, in het algemeen, vlotter geleverd kunnen worden.

Wel zijn steeds meer planten uitverkocht. We verwijderen deze zo snel mogelijk van onze website maar het kan altijd zijn dat uw bestelling toch niet compleet kan gemaakt worden. 
In dat geval zullen we u contacteren om een alternatief aan te bieden indien mogelijk of wordt het verschil terugbetaald.

vanaf 21/04: door de aanhoudende drukte zien we ons genoodzaakt een minimum orderbedrag van 85,00 € in te voeren.

=================================================================

UPDATE 26/03/21

Sinds de aangekondigde verstrengingen van de corona maatregelen is het aantal bestellingen opnieuw zeer sterk toegenomen.
Daarnaast worden we steeds meer geconfronteerd met planten die nog moeilijk te vinden zijn of reeds uitverkocht zijn.
Hierdoor zien we ons genoodzaakt de levertermijnen opnieuw op te trekken naar minstens 7 à 12 werkdagen.
update 30/03: ter verduidelijking: minstens 7 à 12 werkdagen betekent dat het minstens 7 à 12 werkdagen of langer zal duren vooraleer uw bestelling geleverd zal worden.
Vooral bestellingen met meer dan 3 artikels of met planten in grote maten zullen een langere levertijd hebben.
Bestellingen met minder dan 3 artikels zullen, in het algemeen, vlotter geleverd kunnen worden.

Ook telefonisch zullen we niet steeds bereikbaar zijn maar als u een bericht inspreekt bellen we u binnen de 24u. terug.


Lopende bestellingen:
In het geval dat blijkt dat we uw bestelling niet compleet kunnen maken zullen we u contacteren om, indien mogelijk, een alternatief aan te bieden. Indien dit niet mogelijk is zullen we u het verschil terugbetalen.
Omdat we er steeds naar streven om uw bestelling compleet te maken en gezien de huidige marktomstandigheden kan het zijn dat de levertijd van uw bestelling langer is dan voorzien.
Door de grote drukte werkt iedereen mee met het klaarmaken en leveren van de bestellingen en kunnen we niet meer opvolgen welke bestellingen achter lopen en u hiervan op de hoogte brengen. 
Is uw bestelling minder dan 1 week te laat:  Graag nog een beetje geduld, we proberen uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Is uw bestelling meer dan 1 week te laat:     Kan u ons de mail met de orderbevestiging doormailen en dan gaan we u na wat het probleem is en hoe we het kunnen oplossen.
Alvast bedankt!

=================================================================

UPDATE 23/03/21

Goed nieuws, we kunnen onze levertijden terug wat inkorten naar 6 à 9 werkdagen.
Het blijft zeer druk maar we hebben de overrompeling van begin maart nu grotendeels verwerkt en kunnen ons nu volop op de nieuwe bestellingen focussen.
Wenst u een levering in de paasvakantie? Dan best niet te lang wachten want de planning voor de paasvakantie, zeker de 1e week, begint al goed vol te zitten.

=================================================================


UPDATE 15/03/21

Door de extreme drukte, vele tekorten en problemen met leveringen van planten die we zelf niet kweken en dus ook moeten bestellen, kunnen we geen einddatum voor leveringen meer voorop stellen.
Onze doel blijft om uw bestellingen binnen de 12 werkdagen te leveren maar dit zal ons niet steeds lukken.
Dit zal vooral, maar niet enkel, van toepassing zijn voor bestellingen met leibomen, met meer dan 5 artikelen of met planten of bomen in grote maten.

Aangezien we momenteel overstelpt worden met bestellingen is het ook niet mogelijk om voor individuele bestellingen na te gaan wat er juist nog ontbreekt.
We hebben nu echt handen tekort en onze eerste prioriteit moet zijn om alle bestellingen zo snel mogelijk klaar te maken en te leveren.
Alvast bedankt voor uw begrip.

Lopende bestellingen:
In het geval dat blijkt dat we uw bestelling niet compleet kunnen maken zullen we u contacteren om, indien mogelijk, een alternatief aan te bieden. Indien dit niet mogelijk is zullen we u het verschil terugbetalen.
Omdat we er steeds naar streven om uw bestelling compleet te maken en gezien de huidige marktomstandigheden kan het zijn dat de levertijd van uw bestelling langer is dan voorzien.

=================================================================


UPDATE 09/03/21

Door de extreme drukte hebben we onze levertermijn moeten aanpassen naar 7 à 12 werkdagen.
Voor meer info, zie hieronder.

=================================================================


UPDATE 02/03/21

Door het uitzonderlijk mooie lenteweer van de voorbije weken is het momenteel terug zéér druk.
Daardoor hebben we onze levertermijn moeten aanpassen naar 5 à 10 werkdagen.

Ook zijn steeds meer planten reeds uitverkocht wat uitzonderlijk is voor deze periode van het jaar.
We verwijderen deze zo snel mogelijk van onze website maar het kan altijd zijn dat uw bestelling toch niet compleet kan gemaakt worden. 
In dat geval zullen we u contacteren om een alternatief aan te bieden indien mogelijk of wordt het verschil terugbetaald.

Lopende bestellingen:
Door de combinatie van de drukte en de vele tekorten zitten we met een langere verwerkingstijd.
Omdat we er steeds naar streven om uw bestelling compleet te maken kan het zijn dat de levertijd van uw bestelling langer is dan voorzien.


=================================================================


UPDATE 21/12/20

Door de enorme vraag naar planten afgelopen voorjaar en nu terug in het najaar zijn reeds veel planten uitverkocht.
Grotere maten van haagplanten en bomen zijn in veel soorten niet meer beschikbaar.

De verwachting is dat de nog resterende planten en bomen veel sneller uitverkocht zullen zijn dan normaal.

Heeft u een beplanting voorzien in het voorjaar?
Stel deze dan niet uit en probeer zo snel mogelijk te planten!
De kans is groot dat tegen het voorjaar een groot deel van de planten niet meer leverbaar zal zijn.
Het is dan terug wachten tot het najaar 2021 voor de nieuwe kweek beschikbaar komt!

Indien het overdag niet aanhoudend vriest en het niet te nat is kan u ook perfect planten in januari of februari.
Meer info in dit artikel: Wanneer kan ik (niet) planten?

Alles wat uitverkocht is wordt van de website verwijderd. Maten die niet meer online staan zijn dus ook niet meer verkrijgbaar.
Enkel wat online staat is nog leverbaar. 


=================================================================

UPDATE 20/11/20

Het is momenteel zeer druk waardoor de levertijden kunnen oplopen tot 10 werkdagen of langer.

Ook zijn er al heel veel planten uitverkocht. 

We verwijderen deze zo snel mogelijk van onze website maar door de langere verwerkingstijd kan het toch zijn dat uw bestelling niet volledig kan gemaakt worden. Indien dit het geval is zullen we u contacteren om verder te overleggen en eventueel een alternatief aan te bieden.

Afhankelijk van uw bestelling kan de levertermijn oplopen tot 10 werkdagen of meer.
Dit vooral voor bestellingen met meer dan 5 artikels of minder courante planten.
Of voor bestellingen met planten die zeer schaars geworden zijn en waarvan onze eigen kweek uitgeput is. Deze moeten we nog bijzoeken en daar kruipt momenteel veel tijd in...

Het zijn bizarre tijden, ook in het plantenwereldje. 
Ik heb het in mijn 35 jaar als boomkweker nog niet meegemaakt dat er zo vroeg in het seizoen al zo veel soorten uitverkocht zijn.
We blijven zoeken naar oplossingen maar tegelijkertijd moeten we ook durven stellen dat deze niet steeds voorhanden zullen zijn...
Maar de boer hij ploegde voort... en de boomkweker ook! 

=================================================================

UPDATE 25/05/20

Het plantseizoen loopt op zijn einde en met de huidige weersomstandigheden en het feit dat al heel veel planten uitverkocht zijn kunnen we niet meer de service en kwaliteit bieden die u van ons mag verwachten.

Daarom hebben we besloten om de shop te sluiten voor dit voorjaar.

Vanaf midden juli zal de webshop terug open gaan voor levering vanaf eind augustus.

Dank aan iedereen voor het vertrouwen en keep it safe!!

Groeten,

Yves

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 11/05/20

Door de aanhoudende drukte moeten we onze verlengde levertijd van 2 à 3 weken blijven aanhouden.
Vanaf vandaag is ook een minimum orderbedrag van 125,00 € van toepassing.
Op deze manier hopen we de toevloed aan bestellingen zo snel mogelijk te kunnen verwerken en terug onze normale levertijd te kunnen toepassen

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 06/05/20

Bijgewerkte leverdatum tabel tot eind april:

Besteldatum                                               Ten vroegste 

12/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 11/05
13/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 11/05
14/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 12/05
15/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 13/05
16/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 14/05
17/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 15/05
18/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 16/05
19/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 18/05
20/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 18/05
21/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 19/05
22/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 20/05
23/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 21/05
24/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 22/05

25/04   2 à 3 weken  = waarschijnlijk tegen 16/05
26/04   2 à 3 weken  = waarschijnlijk tegen 18/05 
27/04   2 à 3 weken  = waarschijnlijk tegen 18/05 
28/04   2 à 3 weken  = waarschijnlijk tegen 19/05 
29/04   2 à 3 weken  = waarschijnlijk tegen 20/05 
30/04   2 à 3 weken  = waarschijnlijk tegen 21/05 
enz....

Is uw bestelling minder dan 1 week te laat:  Graag nog een beetje geduld, we proberen uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Is uw bestelling meer dan 1 week te laat:      Kan u ons de mail met de orderbevestiging doormailen en dan gaan we u na wat het probleem is en hoe we het kunnen oplossen.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 28/04/20

Hallo,

Na 10 dagen hard werken om alle bestellingen de deur uit te krijgen is de webshop sinds vorige zaterdag opnieuw open met een levertijd van 2 à 3 weken.
De meeste bestellingen worden nu terug geleverd binnnen de vooropgestelde levertijd. De levertijden kan u hieronder nakijken.
Er zijn echter nog enkele bestellingen, meestal met veel verschillende soorten planten, die achter blijven, deze worden zo snel mogelijk afgewerkt.

Ook zijn er steeds meer tekorten aan planten, wat typisch is voor deze periode van het jaar.
Als we zien dat we uw bestelling niet compleet gaan krijgen wordt ze verzonden en de ontbrekende planten terugbetaald.
U zal nog een berichtje ontvangen wanneer uw bestelling klaar staat voor levering.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 15/04/20

Wegens de extreme drukte hebben we beslist om tijdelijk geen nieuwe orders meer te aanvaarden.
Alles en iedereen binnen ATuin wordt nu eerst en vooral ingezet om bestaande orders zo snel mogelijk te leveren.

Hieronder het overzicht van de verwachte levertijden voor bestaande bestellingen:
Nogmaals, maar zeer gemeend: Bedankt voor uw begrip mocht de levering van uw bestelling langer op zich laten wachten dan oorspronkelijk voorzien. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 12/04/20

Voor algemene informatie over levertijden: zie hieronder.

Aangezien de bestellingen blijven binnenstromen en wij uiteindelijk maar met een beperkte capaciteit zitten is de levertermijn vanaf 09/04 bijgesteld naar minstens 4 weken.

Gelukkig heeft iedereen hier voor het paasweekend nog een extra tandje bijgestoken zodat er voldoende bestellingen klaar stonden die ik ook op Pasen en Paasmaandag nog kan leveren.
Ook langs deze weg nogmaals dank aan het ganse  A-team  ;-)  om er 150% voor te blijven gaan om jullie bestellingen zo snel mogelijk te leveren.
Als ik de lijst met nog te leveren bestellingen overloop moet ik telkens even slikken  om er daarna met volle moed terug in te vliegen...
Ik ben nu al 4 weken 7/7 aan het ronddraaien om alles zo snel mogelijk te leveren en dat zal wel nog een paar weken duren...  maar dat is op zich geen probleem, we komer er wel!

Daarom ook een welgemeende dank u aan alle klanten die wat langer op hun bestelling moeten wachten, ze komt er aan!!

Groeten,
Yves - zaakvoerder

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 06/04/20

Voor algemene informatie over levertijden: zie hieronder.

Ondanks de Corona maatregelen wordt momenteel ongeveer 75% van onze bestellingen op tijd geleverd.

Dit betekent helaas ook dat we voor 25% van de bestellingen de vooropgestelde levertermijn niet kunnen halen.
Dit zijn vooral bestellingen met meer dan 3 artikels, maar het kan ook zijn dat u maar 1 artikel besteld heeft dat heel moeilijk te verkrijgen is.... er zijn tal van, onverwachte, factoren die hierin meespelen.

Als uw voor uw bestelling de leverdatum reeds verstreken is en deze nog niet geleverd is betekent dit dat er toeleveringsproblemen zijn met een deel van de bestelde planten. We hebben deze dan zelf moeten bestellen maar door de Corona maatregelen duurt het in het algemeen veel langer om planten binnen te krijgen.
Het probleem is niet zozeer dat het druk is, dan kloppen we wel een paar extra uurtjes, dat zijn we gewoon in deze periode... Het probleem is dat bestelde planten niet of veel te laat binnenkomen.

We proberen het hier zelf zo goed en zo kwaad als het kan bij te houden maar we dit begint stilletjesaan onbegonnen werk te worden om het overzicht te behouden.

Daarom volgende oproep:
Is uw bestelling minder dan 1 week te laat:  Graag nog een beetje geduld, we proberen uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Is uw bestelling meer dan 1 week te laat:      Kan u ons de mail met de orderbevestiging doormailen en dan gaan we u na wat het probleem is en hoe we het kunnen oplossen.

Zie lijst met vooropgestelde levertijden hieronder.

Op deze manier kunnen we meer tijd vrij maken om uw bestellingen te verwerken en te leveren!
Uw bestelling zal wel degelijk geleverd worden, het zal alleen maar wat langer duren dan voorzien.
In het slechtste geval zullen er enkele planten ontbreken, deze worden u uiteraard terugbetaald.
Van zodra uw bestelling klaar staat voor levering sturen we u nog een berichtje.

Van harte bedankt voor uw medewerking, geduld en begrip!!

Yves,
zaak voerder

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 02/04/20

Beste klanten,
Naar aanleiding van de Corona maatregelen is het extreem druk momenteel.
We hebben een veelvoud aan bestellingen ontvangen dan normaal in deze reeds zeer drukke periode.
We hebben deze onverwachte drukte zo goed en zo kwaad als we konden opgevangen maar het was een overrompeling waar we nu pas min op meer zicht op krijgen.
We blijven, ondanks de daar aan verbonden risico's, zeker voor de chauffeurs, hard verder werken om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Een dikke merci trouwens aan onze kwekers, pakjesbezorgers en iedereen binnen ATuin die ondanks alles blijven doorgaan.

We krijgen vele tientallen mails van klanten die vragen naar de leveringsdatum van hun bestelling. 
Ik heb deze zo lang als mogelijk beantwoord maar het is nu echter niet meer mogelijk om deze individueel te beantwoorden.
Dit neemt veel tijd in beslag die we beter kunnen besteden aan het klaarmaken van uw bestelling. Onze hoofdprioriteit is nu absoluut om uw bestellingen zo snel mogelijk te leveren!
Daarom heb ik onderstaand overzicht gemaakt waarbij u een inschatting heeft wanneer u uw bestelling kan verwachten.

Voor een toenemend aantal bestellingen zal deze verwachte levertijd echter niet haalbaar zijn.
We kweken veel zelf maar moeten ook veel planten inkopen om bestellingen compleet te maken. Dit verloopt zeer moeizaam en zeker bestellingen met meer dan 3 producten zullen hierdoor vertraging oplopen.
Als u uw bestelling na de verwachte leverdatum nog niet ontvangen heeft wil dit zeggen dat nog niet alle planten binnengekomen zijn. Het is dan voor ons ook afwachten wanneer ze effectief geleverd zullen worden. 
In de praktjk betekent dit dat uw bestelling dan enkele dagen vertraging zal oplopen.

We verwittigen u 1 à 2 dagen op voorhand wanneer u uw bestelling mag verwachten.
Als er een probleem is met uw bestelling dan nemen we zelf contact op om dit verder te bespreken.

Nogmaals, maar zeer gemeend: Bedankt voor uw begrip mocht de levering van uw bestelling langer op zich laten wachten dan oorspronkelijk voorzien. 


Besteldatum          Ten vroegste

19/03                            30/03

20/03                            01/04

21/03                            01/04

22/03                            01/04

23/03                            02/04

24/03                            03/04

25/03    < 3 artikels        06/04

             > 3 artikels        08/04

26/03    < 3 artikels        07/04

             > 3 artikels        09/04

27/03    Minstens 10 werkdagen of langer = ten vroegste 14/04  

28/03    Minstens 10 werkdagen of langer = ten vroegste 15/04              

29/03    Minstens 10 werkdagen of langer = ten vroegste 16/04                          

30/03    Minstens 10 werkdagen of langer = ten vroegste 17/04  

vanaf 31/03    Minstens 2 à 3 weken  = ten vroegste vanaf 20/04         

Vanaf 01/04   Minstens 2 à 3 weken  = ten vroegste vanaf 21/04   

Vanaf 02/04   Minstens 2 à 3 weken  = ten vroegste vanaf 22/04   

enz....     

Vanaf 09/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 07/05

Vanaf 10/04   Minstens 4 weken  = ten vroegste vanaf 08/05

enz....

Bereikbaarheid
Ikzelf ben ook constant onderweg om bestellingen klaar te maken en te leveren. 
Hierdoor is er geen permanentie meer op kantoor en zijn we telefonisch niet meer bereikbaar.
Ik doe mijn uiterste best om uw e-mails te beantwoorden maar ook dit zal vertraging oplopen.
Veelal zal u doorverwezen worden naar deze pagina. Heeft u een bijkomende vraag kan u ons een mail suren naar info@atuin.be
Ik zal deze dan zo snel als mogelijk beantwoorden.

Yves, zaakvoerder

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 31/03/20

Levertijd voor nieuwe bestellingen:  Minstens 2 à 3 weken


Bestaande bestellingen:
We doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren maar de voorbije 2 weken waren een overrompeling die we onmogelijk op voorhand konden inschatten.

Meer en meer van onze eigen bestellingen bij kwekers worden niet meer of onvolledig geleverd waardoor we deze opnieuw moeten zoeken en bestellen en waardoor we veel tijd verliezen. Hierdoor kunnen sommige bestellingen aanzienlijke achterstand oplopen. 

We werken met man en macht om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren maar hou er rekening mee dat een vertraging op de vooropgestelde levertijd meer en meer zal voorkomen.
Het is voor ons ook onmogelijk om voor iedere bestelling met vertraging in te schatten hoeveel vertraging er zal zijn aangezien we hiervoor afhankelijk zijn van de leveringen van onze toeleveranciers.
We moeten onze beschikbare tijd absoluut stoppen in het verwerken en leveren van de bestellingen zodat iedereen zo snel mogelijk zijn planten heeft.
Bedankt voor uw begrip mocht de levering van uw bestelling iets langer op zich laten wachten dan oorspronkelijk voorzien.

Ikzelf ben ook constant onderweg om bestellingen klaar te maken en te leveren. 
Hierdoor is er geen permanentie meer op kantoor en zijn we telefonisch niet meer bereikbaar.
Ik doe mijn uiterste best om uw e-mails te beantwoorden maar ook dit zal vertraging oplopen.

Yves

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 27/03/20

Toenemende problemen bij toelevering.

We kweken veel zelf maar een belangrijk deel moeten we ook inkopen.
Meer en meer van onze bestellingen worden echter niet meer of onvolledig geleverd waardoor we deze opnieuw moeten zoeken en bestellen en waardoor we veel tijd verliezen.

Hierdoor kunnen sommige bestellingen aanzienlijke achterstand oplopen. 
We werken met man en macht om uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren maar hou er rekening mee dat een vertraging op de vooropgestelde levertijd meer en meer zal voorkomen.
Het is voor ons ook onmogelijk om voor iedere bestelling met vertraging in te schatten hoeveel vertraging er zal zijn aangezien we hiervoor afhankelijk zijn van de leveringen van onze toeleveranciers.
We moeten onze beschikbare tijd absoluut stoppen in het verwerken en leveren van bestellingen zodat iedereen zo snel mogelijk zijn planten heeft.
Bedankt voor uw begrip mocht de levering van uw bestelling iets langer op zich laten wachten dan oorspronkelijk voorzien.

Nieuwe bestellingen
Voor alle nieuwe bestellingen kunnen we sowieso geen leverdatum meer meegeven.
Naargelang de beschikbaarheid zal uw bestelling verwerkt worden maar hou rekening met een levertijd van 10 werkdagen of meer!!

Bereikbaarheid
Ikzelf zal vanaf vandaag ook constant onderweg zijn om bestellingen te leveren.
Hierdoor is er geen permanentie meer op kantoor en zijn we telefonisch niet meer bereikbaar.
U kan ons wel steeds een e-mail sturen naar info@atuin.be maar deze zullen minder snel beantwoord kunnen worden.
Ook is het niet meer mogelijk om offerte-aanvragen of vragen naar plantinformatie te beantwoorden.
Alvast bedankt voor uw begrip in deze toch wel zeer uitzonderlijke tijden.

Yves

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 26/03/20

We hebben de afgelopen dagen heel veel bestellingen ontvangen en het wordt steeds moeilijker om bestellingen compleet te maken.
Daarom is onze hoofdprioriteit deze bestellingen zo snel mogelijk te leveren.
Iedereen bij ATuin wordt nu ingezet bij het klaarmaken van de bestellingen. 
Daardoor zijn we slechts beperkt telefonisch bereikbaar, u kan ons wel steeds een e-mail sturen naar info@atuin.be
Alvast bedankt voor uw begrip mocht de levering van uw bestelling iets langer op zich laten wachten dan oorspronkelijk voorzien.

Aanpassing levertijden:
Bestellingen tot 3 verschillende artikels: gemiddeld 4 à 8 werkdagen.
Bij bestellingen met meer dan 3 verschillende artikels kan de levertijd oplopen tot 10 werkdagen of meer.
Bovenstaande levertijden zijn gemiddelden maar kunnen ook langer zijn naargelang de beschikbaarheid van de bestelde planten.

STATUS LEVERINGEN:   Meestal  langer  dan  voorzien

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 25/03/20

Aanpassing levertijden:
Bestellingen tot 3 verschillende artikels: 4 à 8 werkdagen
Bij bestellingen met meer dan 3 artikels kan de levertijd oplopen tot 10 werkdagen.

Iedereen bij ATuin heeft nu als hoofdprioriteit uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en wordt ingezet bij het klaarmaken en leveren van de bestellingen.
Daardoor zijn we slechts beperkt telefonisch bereikbaar, u kan ons wel steeds een e-mail sturen naar info@atuin.be

Alvast bedankt voor uw begrip mocht de levering van uw bestelling iets langer op zich laten wachten dan oorspronkelijk voorzien.

STATUS LEVERINGEN:    Langer dan normaal!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 24/03/20

We blijven er naar streven om uw bestelling binnen de 4 à 8 werkdagen te leveren!
Bestellingen met meer dan 5 artikels kunnen wel vertraging oplopen.
Bedankt voor uw begrip.

STATUS LEVERINGEN:    Langer dan normaal

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 22/03/20

Dank aan iedereen voor de vele bestellingen die de voorbije dagen binnengekomen zijn.
We blijven er naar streven om uw bestelling binnen de 4 à 8 werkdagen te leveren!
Bestellingen met veel artikels kunnen wel vertraging oplopen.
Bedankt voor uw begrip.

STATUS LEVERINGEN:    Langer dan normaal

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 21/03/20

Door de toenemende drukte is onze leveringstermijn aangepast naar 3 à 8 werkdagen.
Bestellingen met veel artikels kunnen vertraging oplopen.

STATUS LEVERINGEN:    Langer dan normaal

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 19/03/20

Door de toenemende drukte is onze leveringstermijn aangepast naar 3 à 7 werkdagen.

STATUS LEVERINGEN:    Langer dan normaal

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 18/03/20

STATUS LEVERINGEN:    Normaal

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De leveringen van onze webshop ondervinden momenteel weinig hinder van de maatregelen.

We blijven onze normale levertijd van 3 à 5 werkdagen aanhouden.

Voor de veiligheid van uzelf en onze mensen wordt bij levering aangebeld en uw bestelling buiten afgezet.

Heeft u nog vragen? Bel ons op 09 334 50 60 (7/7 van 09.00 – 21.00u)

We helpen u graag verder!


Ook in deze onzekere tijden blijft het ganse ATuin team verder werken om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Onze gedachten gaan echter uit naar alle getroffenen en hun familie en we wensen hen het allerbeste toe.

Zorg goed voor uzelf en voor elkaar.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------