Jan's tuinboek
Bekijk topic "Vragen ivm tuinontwerp blijft onbeantwoord !"
   
Door: Jan de tuinman

Jan de tuinman,


enkele weken geleden heb ik een vraag gesteld wat er moest gedaan worden voor een gratis tuinontwerp ( 5 september ) ==> 1 uur later kreeg ik al antwoord waarvoor hulde. ( beantwoord door Yves )


Vervolgens heb ik een bijkomende vraag gesteld maar tot op heden heb ik nog geen antwoord gekregen wat niet echt getuigd van klantvriendelijkheid....


Wat loopt er hier mis ?


mvg,


Gert

Gepost : 2 okt. 2010
Top 
Door: Jan de tuinman

Hallo Gert,


Aangezien het leverings-seizoen van de planten terug begonnen is is er momenteel een wachtlijst voor de tuinontwerpen. Daarom duurt het wat langer dan voorzien.


Maar ik had je daar een mailtje moeten over sturen, mea culpa.


Nu ben ik wel blij dat ik op deze zaterdag avond om 21.17 u. nog aan het werk ben om onze achterstand in te halen. Zodat ik je binnen de 20 min. een antwoordje heb kunnen geven.

Zo zie je maar, we doen echt wel ons best om zo klantvriendelijk mogelijk te zijn. :-)


Ik stuur je via e-mail verdere info ter opvolging van jouw project.


Nog een fijn weekend,

Yves

Gepost : 3 okt. 2010
Top 

Bekijk topic "Vragen ivm tuinontwerp blijft onbeantwoord !"

Wie is online

 
Gebruikers die dit onderwerp lezen: 1 gelogde gebruikers: 0 en gasten 1