Online planten kopen?

Vraag geplaatst in:

Vragen ivm tuinontwerp blijft onbeantwoord !

Jan de tuinman,

 

enkele weken geleden heb ik een vraag gesteld wat er moest gedaan worden voor een gratis tuinontwerp ( 5 september ) ==> 1 uur later kreeg ik al antwoord waarvoor hulde. ( beantwoord door Yves )

 

Vervolgens heb ik een bijkomende vraag gesteld maar tot op heden heb ik nog geen antwoord gekregen wat niet echt getuigd van klantvriendelijkheid….

 

Wat loopt er hier mis ?

 

mvg,

 

Gert

Geplaatst door Tuinboek Gebruiker
ATuin

Hallo Gert,

 

Aangezien het leverings-seizoen van de planten terug begonnen is is er momenteel een wachtlijst voor de tuinontwerpen. Daarom duurt het wat langer dan voorzien.

 

Maar ik had je daar een mailtje moeten over sturen, mea culpa.

 

Nu ben ik wel blij dat ik op deze zaterdag avond om 21.17 u. nog aan het werk ben om onze achterstand in te halen. Zodat ik je binnen de 20 min. een antwoordje heb kunnen geven.

Zo zie je maar, we doen echt wel ons best om zo klantvriendelijk mogelijk te zijn. :-)

 

Ik stuur je via e-mail verdere info ter opvolging van jouw project.

 

Nog een fijn weekend,

Yves

Geplaatst door Jan

Log in of Registreer om te reageren of zelf een tuinvraag te stellen.

Heeft deze vraag u geholpen?